Kontynuacja artykułu: „Darmowe sposoby reklamy w sieci oraz reklamy lokalnej”
I. Reklama Internetowa
8. Podawaj dane kontaktowe swojej firmy w stopce mailowej.

Czym jest stopka mailowa?

Jest to pozycja na końcu wiadomości, zawierająca najczęściej dane kontaktowe nadawcy, której nie trzeba edytować przy każdej nowej wiadomości. Stopka jest swojego rodzaju wizytówką firmy, dzięki której zbudujesz zaufanie do swojej marki.
W przypadku spółek handlowych prawo nakazuje umieszczenie następujących danych w każdej wiadomości:
– Nazwę firmy wraz z adresem siedziby,
– Informacje o sądzie rejestrowym, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki oraz numer, pod którym spółka jest wpisana do rejestru,
– NIP,
– Wysokość kapitału zakładowego.

 Co powinna zawierać stopka e-mail?

  • Imię, nazwisko oraz stanowisko osoby wysyłającej wiadomość,
  • Telefon kontaktowy do firmy,
  • Adres siedziby firmy,
  • Link do strony internetowej,
  • Przyciski / link do stron firmowych na social mediach,
  • Nagrody / certyfikaty – jeśli Twoja firma ma czym się pochwalić, warto dodać to w krótkiej informacji,
  • Dla newsletterów należy dodać link umożliwiający rezygnację z otrzymywania ofert handlowych drogą elektroniczną,
  • Informacje o nadchodzących wydarzeniach firmowych.

Jak powinna wyglądać stopka e-mail?

  • Najważniejsze jest to, aby stopka była czytelna, prosta oraz przejrzysta,
  • Nie przesadzajmy z kolorami, najlepiej zastosować kolory identyfikujące naszą firmę,
  • Ogranicz tekst, dodaj ikonki przenoszące bezpośrednio do danego linku, np. strona www / social media,
  • Sprawdź, jak Twoja stopka wyświetla się w różnych klientach pocztowych, czy nie występują w niej jakiekolwiek błędy.

 

Już wkrótce więcej artykułów z serii
„Darmowe sposoby reklamy w sieci oraz reklamy lokalnej”

Informacje o pojawiających się nowych wpisach znajdziecie na naszym facebooku